Friday, May 29, 2009

+terdesak,mendEsak,mEnYesak+

keadaan mood yg cm xbpe nk stabil neh telah membuat kn aku ingin terus meluah kn di dlm blog yg lansung xb'nyawa tp atleast bla dh meluah kn disini secara terang teranagn hopefully emosi aku dpt stabil sestabil menara Klcc...adeh,pe ngena ngn klcc lak  kn..dlm emosi yg xbpe nk betol pown leh nk men2 kn aku neh...haishhhh...mksud ny leh t'kawl lg la emosi neh...

nk mintak ampun siap2 neh..maybe byk la typing error utk entri laa...yela bila emosi sesowg tu xbpe nk stabil kelajuan menaip secara tidak lansung juga semakin laju tnpa disedari...kl da yg xbpe nk pham...tu abaikn jela eh..kl rse nk nk fham jugk wlpon xfahm...email la sy..nnnt sy fahamkan yg xbpe nk fham tu knn....

nth la..apasal la lately neh kn..hidop aku sentiasa dikelilingi oleh manusia2 yg t'desak...harus ke diowg neh dok mengelilingi aku kn....tolong la...kl nk jd kn aku golongn terpilih pown...jgn la memilh aku utk menjwb soaln2 yg ..haishhh..mks laa...korang xthu ke yg aku neh leh sesak nafas..
manusia2 yg t'sedak(silp..terdesak...) neh sllu la sgt men tya2 soaln yg malas aku nk jwb..kl boleh xmo jwb lnsung..sbb nonsense okeh soaln2 th...wlpon aku taw laa...umo aku neh mmg dh boleh untuk b'ckp soal2 tuhdan tidak dikategori kn bwh umo..tp harus kah kalian2 semua terus mendesak aku ngn soalam2 yg kategori ny leh dikata' bwh kelambu'...xperlu la kot...kl ko rse nk tahu sgt..pegi la cri kaunter pertyaan ke...xpon..korang search ah dlm tenet ke kn..kl dh despreate sgt kn kta owg puteh.. nk jugk tya soaln2 yg cmtu...g la cri pompuan len yg sudi menjwb ngn ikhlas..aku neh lnsung la xikhlas.....ni xb'mkna aku neh x open minded..or x boleh b'bicara isu2 'dlm kelambu' neh..aku ok je..tp biarlah bertempat okeh..sbb aku thu e2 pon pelajaran jugk...pljrn msa hadapan..mmg la malu b'tya sesat jalan...tp xde ny ko nk sesat  la kl xtya bab2 neh...garenti la whai2 manusia t'desak...sudh2 la mendesak..sbb aku lma2 leh pengsan ngn soalan2 yg menyesak otk..sbb kdg2 bukn semua soalan da jwpan...adeh..cukuplah sekadar perempuan faham fitrah lelaki dan lelaki fham fitrah wanita...dan memahami fitrah masing2...tingkat ilmu ngn m'bce....sbb xsemua wanita boleh b'bicara soal ini secra t'buka tmmbh pulak  ngn owg yg bru dikenali..harus la fham kn...xkn e2 pon nk aku sekolah kn....


act byk jugk aku nk luah kn...bukn luah lg dh..nk munth kt sini..tp kang takot lak aku ny entri neh menang anugerah entri pling t'pnjang dlm sejarh..spa nk jwb pulak kang...adeh..sudh2 la ngn soalan2 yg bwh kelambu lom sattle..kang dh menang award neh..sepasal lak nk jwb..entri pe ko wt smpai leh menang anugerah...??habis semua owg wt entri cite 'bwh kelambu'...haishhh...xpasal2 lak kan...xpe2.....


ni lah untuk igtan semua dn jugak dri sendri yg masih lagi da tinggal sedikit baki2 emosi yg xbpe nk stabil.....berhentilah menjadi golongan yg terdesak dan jgnlah terus mendesak owg len..xkira la secara fizikal ke mental ke...sbb kl seseowg e2 cuba jugk memenuhi kehendak golongan yg t'desak neh pasti ia bukanlah sesuatu yg dtg dri hati..kira xikhlas la kn..nk wtpe kn..baik xyh men desak2 owg neh..biarlah kita b'trus trang e2 kn lebh seng...ye x??

fuhh..semakin lega rsa ny meluah kn disni...parktikal jugk la kn blog neh...sekarang aku xmo buang msa lg..manusia yg t'desak neh harus di tumpaskn..eceh,dh mcm ultramen nk menentang raksasa lak kn..hhuhuhu...mereka neh haruslah dihadapi ngn tenang....p'sediaan harus dilakukan segra..hingga ketemu lg...!!



3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

terdesak, mendesak, menyesak, nak kena penyepak..hahahaa

♥aQilah♥ said...

e2 la psal cinta cukulat..mmg terniat nk jugk disepak2 makhluk spesis neh..nk join??

Mr Jon said...

Mr Join nak join......sabau jer la Qilah...