Sunday, May 10, 2009

+Kuasa yG luar BiasA+

ewah...semua owg pown dh wt entry pasl hri ibu kn.

.
nway sj ja tggu 10hri buln..xnk wt advance2..xfeel la kan..hikhihik..okeh2.. 
mama, epy mother's day..!!!
nobody can replace u in my heart,i swear!!!u are da best that i ever had..
(cm sedey la pulak neh..bru nk mukhadimah..sabo2)
mama dh sacrifice t'lalu byk bnde dlm nk mendidik n m'besar kn owg,coz u are my mom n my teacher at the same time...u r the great teacher(kl xcye tya ex2 stdnt die..hikhik)

owg sllu mengecewakan mama kn?kn?...owg mintk maaf,owg sllu wt mama nangis i'm sorry... owg dh usaha wt yg t'baik utk mengembira kan mama..tp kdg2..sob..sob..i'm not a gud daughter 4 u...ma,owg nk mama tahu owg syg sgt kt mama...owg xboleh nk byg kn if one day u gone n leave me...
o.m.g ..plesss..owg masih perlu kn mama..n sentiasa perlukan mama..even 1sec...
mama,kl owg diberi pilhn owg nk owg yg pegi dlu..
sbb owg xsnggup nk hadapi detik2 itu..
owg sllu doakan mama sentiasa sihat n diberkati..

ini dalah secebis dri pengorbanan seowg ibu yg b'gelar mama..beliau t'lalu hebat..punya kuasa yg luar biasa...
.
.

kejadian ini b'laku dibulan puasa yg lalu..mama telah dimasuk kn ke icu kerana degupan jntung yg abnormal..aku dh gtaw mama 2hri awl yg aku akn balik b'buka ngn fmly hujg mggu 2...pd hri yg sepatot ny aku pulg,byk kali aku try col mama..tp xda respon..sms pown xrply..tbe2 mama col n gtaw xpyh balik..aku tya knp..mama xjwb...tp td nada suara mama xnmpk pown yg mama mcm sakit..sbb die ckp aku exam,so xpyh balik..pospone to next week bru blik..aku pelik,tp ikot ja pa yg mama suruh..lps 3hri aku col mama n bru mama gtaw yg die msuk icu n the day yg die col aku tuh..she just came out from icu...mama bukn sj rhsiakn bnde ni dri aku tp dri abg n kakak aku jugk...
mama ckp xnk ank2 dia rsaw sbb masing2 dok jauh..so xnk kami adik beradik rushing balik tgk mama tkot nnt jd apa2...sob..sob(air mata ckit lg nk t'tumpah neh...)
see bertapa mulia hati seowg ibu,betapa syg ny dia kpd ank2 melebihi nyawa ny sndri...time mama gtaw je yg die msuk icu..emosi dh xboleh dikawal lg...ank mna yg epy bile dgr mak die sakit..mmg kurg suiman okeh...

Allah telah menganugerah kn kita seowg ibu yg luar biasa n anugerah itu haruslah dihormati,dijaga n jgn sesekali kita menderka kpd mereka....apa yg mereka lakukan kpd kita adalah yg t'baik wlpon kita kdg2 cuba menafikan pekara e2...biarlah sesuatu yg kita lakukan ats keredhaan ibu..kerana pabila ibu meredhai kita itu b'mkna Allah turut meredhai kita....
Tiada apa yg lebih bernilai didunia ni selain ibu...kl aku diberi peluang untuk menjadi ibu suatu hari nnt..aku pasti menjadi seowg ibu seperti ibuku!!!

mama..i luv u so much!!!


p/s:entry kali neh b'baur luahan perasaan..ditmbh sedikit perasa emosi  so t'hasil la hidangan entry yg diberi nma 'Emosi Terluah 3 Rasa'


*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!
************

7 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

sayangilah ibu :D

♥aQilah♥ said...

.::~Cinta Cukulet~::.
yup..t'lalu syg!!

Arni Yusnita Ahmad said...

so touching, dah try to called my mum tapi tak angkat, aduhh rindunya ;)

Mr Jon said...

Qilah....
Sangat sedih dan emosi la entry ni...

♥aQilah♥ said...

.:: She is a Bubble Machine::.

i'm touching too...keep on calling ye arnie..hope u'll get ur mom soon...


.::Mr Jon::.

wah..yeka..jgn smpai nages ye Mr Jon..

SaRRaFaRysHaALiA said...

leleh seh air mata i baca...u such had a hidden talent that i and the whole family didnt knoe i think..u such a good writer@blogger...
i love mama so much too...she's my angle...

♥aQilah♥ said...

.::SaRRaFaRysHaALiA::.

leleh ke sis??aiyok..xthu..
act xda la talent sgt pown..
haishh..kamu dh wt adikmu malu utk b'blogging..hihihi