Wednesday, May 20, 2009

+ susPeN dan menCemasKan+

huh,melihat  kepda title entry neh,mesti semua dh boleh bujet yg aku a.k.a tuan punya blog dlm keadaan yg sgt cemas dan suspen...haishh,da pulak mencebik mulut tanda2 protes yg kunun2 xcya tuan punya blog dlm kedaan suspen..ye2,betol neh..tiada pembohongan lansung pada entri kali neh...percayalah..tipu ckit mungkin da...bohong xmungkin(oii,bohong ngn tipu kn sma je mksd ny..)hahha...xkish laa..skrg bukn nk cita bab2 sma mksud ke perkataan b'lawan ke..kl nk cita yg tuh kna wt entri len..
mari kita sambung perasaan cemas neh...haishh,sgt suspen x igt neh,tahap kesuspenan dah mencapai maksimum just tggu nk brust sj(oii..'kesuspenan' pe punya perkataan neh..abaikan okeh)
tanggal 20Mei mmg mengecutkan jantung aku neh..leh wt 
parkinson dan juga koma beberapa second
(over sgt ka imaginasi aku neh..sabo jela kn..)
ye2 aku tahu skrg pown dh 20Mei tp lom pg lg..ye2 mmg skrg consider pg tp aku tggu yg btol2 pg yg cerah,bunga2 pon dh b'kembang mekar,budak2 dh pegi sekolah,ibu2 dh sidai bj(uikss,t'over sudah..mmg pagi yg cmtu la aku tggu skrg)..haishhh..takot nye laa....harap2 ketakutan ,kecemasan dan kesuspenan aku tuh di  balas ngn kegembiraan dan juga keseronokan...

korang nk tahu x pe yg wt aku suspen xigt neh...harus ke nk thu??mmg nk thu..kl xnk gtaw buleh ke?nnt la aku gtaw...haishh..da pulak yg wt muka kesian 
nk thu(oii..sudh2 la tuh..ko igt owg nk ambk thu ke??)
xpela..nk gtaw jugk laa...spa yg tahu..sila la ambk tahu...
kl yg xnk ambk tahu,wt xthu jela ek...(oii...berapa byk tahu laaa....cpt la gtaw)
ok2...aku suspen pasl result utk further stdy aku..e2 je..mesti da yg ckp yang tu pon nk over suspen..rilex sudah...haishhh,aku sgt la xboleh nk rilex2,ni semua melibatkn masa dpn aku yg gemilang...kl psal msa dpn ank jiran tok aku kt kg mmg aku xda msa nk suspen2 neh...the end*






'SY MAHU BELAJAR LG!!! TOLONG LA AMBIK SY BELAJAR'
kenyataan ikhlas dan penuh semangat dan sedikit merayu


5 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

ya..yg itu harus suspen tu...plan nak sambung kat ne? huhu

♥aQilah♥ said...

act xkish mne2 pown..tp suspen e2 lom t'jwb lg neh..sob..sob

Mr Jon said...

Qilah...
Dont worry...cool...
Insyallah ok result tu...

Anonymous said...

weh! suspen xmnjdi....xkuar2 lg result...actlly lg suspen tau nk tgu lma2 ni

♥aQilah♥ said...

.::Mr.Jon::.

hopefully cmtu le mr.jon..makin lma makin cuak...hihihi


.::Anonymuous::.

siapa kah gerangan neh..cm tahu je..hahahha..beb,len kali tuleh nma yee...