Tuesday, May 5, 2009

+finally everything DONE +


yeah..alhamdullah..segala kekusutan sudah b'akhir..
xyh lg menghadap coding2 yg sgt memeritkan otak e2...
final presentation telah selesai...
time present wajib speaking okeh..no more bhsa malaysia at all..
agk2 pela jd ngn aku kn..of coz la hancur english aku...hikhik...
vocab xyh ckp la,konfem ilang laa..belasah jela kn...jnji panel fham sudah..
actually on that day 3panel slh sowg ny sgt ngeri okeh...
time tggu turn nk present mmg rsa cm nk t'keluar isi otak neh dok pk cmne nk mengkonfidenkan dri..
sbb panel yg ngeri e2 sllu tya soaln2 maut yg x t'capai dek akal pikiran...
boleh dikatakan lab yg aku kna present neh plg popular la on that day sbb lectr yg ngeri e2...
owg len suma habis awal dlm pkul 12lbeh..
tp lab aku pkul 2bru habis..bayang kan...
tp alhamdullh..time aku n mmbr aku present..
 lectr yg ngeri e2 xda la byk sgt komen...
conclusion ny aku b'puas ati jugk la...
harap2 lulus la kn...
dh xmampu lg hadap semua2 neh...
pe2 pown sgt b'syukur aku ngn mmbr aku xyh nk redo lg system..
yes!! suka2x...
 pe2 pown ngh ngh working on final report,byk bnde yg nk kna tgk..sgt detail n leceh nk wt repot neh...semuanya harus  tepat n betul
(t' missed fullstop pown dikra xlengkap,typing error jgn ckp la...margin bagai..haishh...leceh2x..)
"no more coding..much more report to edit"
oh no!!arghhh....

yeah..ini la system yg dimksud kn...huahua....
tetap blue..i like!!!

3 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

mesti rasa legaa kan dah abis present huhu

Mr Jon said...

Hahahahahaha....
CONGRATS! Qilah....
Finally habis jugak kan....
Semoga Qila peroleh CGPA yg gempak lagi mengagumkan...

♥aQilah♥ said...

.::~Cinta Cukulet~::.
yeah..mmg pon lega selega..lega ny..weee~~~

.::Mr Jon::.
Thanks mr jon..doa2 kn la yee..hrp2
mr jon pon gitu jugak..