Friday, March 27, 2009

my new n ever eddicted!!

huwaaa..dr title tu sndri dh menerangkn segala ny...knp sy t'lalu addicted..?? 
dakah ketagihan ini leh m'bwa maut..oh noo..sy bukn ketagih bnde yg bukn2 seperti syabu,alkohol dan sgla bnde yg mengkhayal kn dan tentu2 semua itu haram kn..tp ketagihan yg 1 ini semakin menjadi2 dan sehingga kdg2 xt'kwl rsa ny..tolong....!!

knp semua ini b'laku pd dri ku..ini dalah ketagihan yg kdg2 buleh b'jangkit..so da spa2 yg nk kongsi ketagihan ini..hantar email anda kpd sy okeh..hhahah.. pe yg sy merepek ini...seyes..percyalah sy mmg betol2 ketagih..ketagihan sy telah dikenal pasti oleh sy sendri n disahkan bila purse sy semakin nipis n duit di bank mula kering..pekah jenis ketagihan ini..
?? hahha..ketagihan ini diberi nma 'online shopping addicted' cmne??hebat x nma penyakit sy tuh..hhahah..

okeh2,lately ketagihan sy semakin sukr dibendung..uwaaa...
mula2 takot jugk nk online shopping neh..yela xbiasa kn,sllu je -ve thinking..
yela,takot kne tipu..but now sy realize ..best gak online shopping nih,seyes mmg ok..so dont worry pa sesiapa yg nk shooping secra online..setakt skrg sy lom ditipu n menipu sesiapa..
(x baik okeh tipu menipu neh...)


1lg yg bgus psal online shopping neh..kira nafsu ku sedikt t'kawal..kl yg real shopping mmg gak x t'kwal..hikhik..mcm 1shopping cmplex aku nk beli...hahha...nway kita as cust kne la pndai juga memilh brg yg nk beli..kl nk b'kualiti xkish kl mhl pown...kl cm aku,more prefer quality..
mata pown xsakit hati pown senang..
kl beli yg murh pkai xsmpai shri..dh mcm2 jadik..sakit ati kn...

so depend la bnde neh..ikot owg gak..hukhk...kl jenis yg suka sakit ati..ok la...
hahhaha...next post me kn gtaw kt mne aku sllu shopping online k...
leh la penyakit ketagih aku b'jangkit kt owg len...bia owg len lak rsa cmne aku rsa..huahuahu


da kah penyakit b'jangkit aku ini leh diubti..???
dr mne aku dpt penyakit neh..??
Photobucket
semua tuh misteri....(ye2 je aku neh..)

2 comments:

ARNI YUSNITA AHMAD said...

i never buy things online. now tetiba dah bukak online shop. arnie pon rasa it's a cool thing!! duk depan lappy pilih mana2 brg yang disukai.

♥aQilah♥ said...

yeah..ni suma arnie nye psal la..arnie la bwk wabak nieh..huhu,nway me sgt ska shop kt arnie boutique..suka2!!

hope trus success!!!!