Wednesday, March 11, 2009

kesibukan yg dibuat2...

wah..sudeh sekian lme aku meninggal kn blog aku tnpa mengepos sbrg update..wlaupon..hhehheh...
nway xdela sbok mne...tp sj je wt sebok dlm erti kta yg lbeh kasar..(penyebok..hihihi)xkish..yg penting aku dan keluarga aku epy..de kco owg len ke??


da byk bnde yg b'laku dis week n last week...da yg best..da yg cm suam2 teh0..yg best nye..mggu nieh cuti byk...cuti yg aku ambk sndri..hhahha..aku mmg suke..eh bia la...bos dh kasi...huhu..

n this weeks juga impian aku untuk memandu CRV latest edition,bakal menjadi reality..wah..suke2..walpon dlm mimpi time aku tdo semlm..(seyes aku mimpi...xtpo owkeh...)nway aku just past my driving test today(yeah!!!..let's celebrate it!!) mesti kowg ckp aku over,owg len dh lme ambik lesen,aku bru kedek2 nk ambik n past..(eh,da aku kish....bia laaa....)


nway JPJ today mmg best..yela dh bg aku lulus mmg ah best cuba bg aku fail..mmg standby kne maki la ngn aku la shri..hahahha..alhmdullh,suma ny b'jln ngn baik..dan segala urusan aku dipermudahkan...(betol ckp owg ble kte dgr ckp mak dan ayh...insyallah..pe yg kte buat e2 bukn sj direstui oleh parents kte tp diberkati oleh Allah juga....(aku bukn sbrg kte..ckp dsr pengalaman owkeh....sbb aku penah xnk dgr ckp parents,suma bnde wt jd xkne...padan muka aku!!ambik kau!!) ini da la kne mengena ngn keputusan aku untuk belajar keta ditmpt aku stdy n xnk blja keta dikwsn umh aku...(e2 la ikot kwn2..gitu la jd nye...)



xpe e2 la hidop blja dr kesilpan..supaya aku lbeh sedar n jgn ikot kpla sndri je...pe yg parents kte kta e2 dalah yg t'baik..so the moral of the story jgn derhaka kpd parents kte..n sentiasa menghormati keputusan mereka...insyallah,xda parents yg nk tgk ank2 nye gagal..
so sayangi la mereka  selagi kita sempat utk mencurah kn kasih syg kpd mereka...
sayangi la mereka ketika mereka masih daa...(wawawawa..cm sedey lak..maaa,abh..dont leave me!!!)



kejayaan yg aku dpt neh of coz la buat aku epybut the most important things parents aku epy..dats just enough 4me..hopefully aku akn trus dpt m'buat mereka bhgia n gembira..yeah..!!!

p/s:pe yg tuan punya blog cuba smpai kn..utk mengingatkn dri ny sndri dan juga spa2 yg tersesat dan t'jump blog neh, tbe2 dgn  tak t'sengaja t'bca n3 neh...



yg paling xthan..cmne dr gembira ..cte psl lulus test keta...tbe2 jd emo lak.(gitu la sifat tuan punya blog..mcm2,sukr diraml...mcm cuaca la jugk..hahaha...)

2 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

huuu..saya tak de lesen lagi...ayah suruh ambik tapi saya takoootttt hehe

♥aQilah♥ said...

uishh..me dlu pon takot jugk..tp sj wt2 berani..b'peluh jugk la time nk blja..hikhik..nway,rse addict ble dh blja..nk pulak kta yg bwk...huhu..