Thursday, March 26, 2009

aku dhari PerSandingaN nyA!!


lihat2 n3 aku kali nieh..x habis2 mahu menarik perhatian..hahahha..nway 
xda pa2 pe pown sj nk kecoh2 je..
(dh nma blog aku..suka ati
 aku la kn mahu letak title pe pown...huhu..)
nway mggu lps,
aku attend my fwen brother kawen laa
,bukn aku yg kawen
(jgn sakit jntung sudeh laa..)
the reception di wt di dewan di 
IPD Penang,so disbb kn aku nieh agk rajin..hikhik..aku b'mlm di umh mmbr aku
 2days b4 the reception day..yelah.. nk menabur
 budi dan keringat aku yg x sebapa nieh..hahaha,nway my fwen dyana..drive away from penang just 2 pick up me..syg ko lebh la dyana..
xda snbr nya..dyana n my others fewn byk sgt tlg my fmly during my sista wedding..so dis time 4 me 2pay back all the time yg 
diowg spent kt u
mh i...kl x
da
 diowg rse ny mjlis reception kt umh i mesti kelam kabut...yelah just 
me n my mom je nk handle semua bnde..x t'tanggung rse nye...berkat juga punya kwn ramai n baik nieh..
(wah..konfem kembang diowg bce entry nieh....) kira nya..dlm 10owg la my fwen yg lepak n spent their mid term holiday kt umh i just
 4 help my fmly..diowg tolong 
byk sgt dr
  beg nk bg kt guest(crdt to all my fwen..n jiran2 ku yg best!!)
set up meja pengntin(crdt to sol n da team!!)
pkai kn my sis inai(crdt to leya)
tlg my aunty masak(crdt to semua!!).
n bg bunga telor n mcm2..xt'senarai rse nya..sbb byk sgt tolong..
my mom pown dh treat diowg cm ank sndr je..tbe2 dlm semmgu my parents dh da 13 owg ank  including me,my sista n my bro)hahahha..so funny...kl betol jenuh nk bela...sekor2 perangai cm baik sgttttt...hahhaha...


dh..aku nieh gitu la..ska melalut...nway aku nk menempek kn beberapa pic yg sempat aku snap during the reception di umh my
 fwen...xbyk
 adalah ckit..aku kn fotographer xb'byr..ckit2 sudeh...hahahha..



tnpa mengenakan sebarg touch up 
n mke ovr pd pic
 so ini lah hasil nya..hahhah..
bukn pe aku nye corel paint shop pro under construction..yela trial..dh tmt temph..hahahha..


pelamin ini dikongsi..sharing is caring!!

blue is the theme!! i luv blue so much..
(the couple just arrived..around 2pm)

catwalk..muko lapo dh tu ..(mkn time!!)
npe muka sayo xdo..pelik???isk..isk...sbb sy bukn pengntin tuh..hahha
semoga kedua2 psgn ini hidup bhgia smpai keakhir hayat n dikurnia zuriat yg cumil2..
kpd fmly dyana..terima kasih diats lyan kalian sepnjg sy menumpg  di kediaman anda!! 
cyunk la pkck n mkcik!! selmt menerima menantu!!
kpd dyana:xreti2 lg mk hg nk rse menantu laki lak..menantu pompuan dh ado...hahha!! 




No comments: