Friday, March 27, 2009

my new n ever addicted part 2

uwaa..tbe2 je aku rse title entry aku semakin melampau..
dh mcm drama b'siri yg bkl rating paling tinggi ..
tbe2 je da episod lak kn..xde lah..aku sj je..sbnr ny n3 ini dalah kesinambungan n3 yg lepas..kl xbce n3 yg lps..tlg segera kn utk membce ny skrg!!! hahhaha...
masih lg isu pns ttg penyakit addicted aku itu...'online shopping addicted'
(nma penyakit neh seyes gempak!!!)
 trus ke isu utama..dr mna aku buleh dpt penyakit neh??masih m'jd misteri...
siastan mendapati mungkin slps aku menjd blogger yg tegar...

isu yg seterus nya..di mna aku mendpt kn bekalan kl aku t'lalu addict??
(uwaaa...sound cm aku addict ngn bnde bukn2 pastu cri pusher)
huahuahua..tp bukn itu okeh?? jgn slh fham..!!

lately nih, buleh dikta kn dlm 2weeks neh la..aku sllu online shopping di



http://strawberionlinestore.blogspot.com
ble lak aku ska mkn strawberry??pelik2!!! bukn laa..jgn slh fham..
mereka bukn menjual strawberry tp menjual all da latest fashion of tudung..
sgt trendy sesuai ngn gurls yg b'
tudung n mengikuti fashion..
sedikit highlight ttg strawberry online store ini..
mereka menyedia pelbagai pilihan n corak tudung,shawls,tudung ikin n 
yg penting cra pemakaian yg pelbagai..
nk  tahu lbeh2 just ttg mereka link sj di SINI...anda pasti b'puas hati!!!!



now sy sudh da 3 collection shawls yg dibeli di stawberry online store

 n wats mke me utk trus shopping di store mereka
 sbb packaging nye bgus..sgt puas hati..!!

PERHATIAN!!
(ini bukn promosi or iklan b'byr..ia ny ikhlas dr tuan punya blog)



jelas kelihatan keikhlasan tuan punya blog..huhu
(m'gaya kn shawl dr stawberi online store)

6 comments:

e t i e said...

wah..
thnx, thnx and thnx so much for the promo..

=P

strawberionlinestore

♥aQilah♥ said...

okeh...most welcome!!!

~Cinta Cukulet~ said...

penyakit anda ni hanya boleh diubati bila dompet kosong hehehe...tapi shooping memang best kan..i love shopping too kihkihkih

♥aQilah♥ said...

yeah!! sy jugak rse cmtuh..skrg pown dh hampir kering..cmne neh??

shopperholic!!!

ARNI YUSNITA AHMAD said...

arnie taleh pakai tudung camtu. hanya bawal yang dilipat 2 lapis saje. sungguh tipikal koleksi tudungku. hari tu g t'ganu pon tudung yang sama pelbagai kaler. langsung tiada variasi. envy sgt dgn orang yang boleh pakai tudung camtu. muka arnie bulat. dahysat skali

♥aQilah♥ said...

hehe..aqilah pown bru b'jinak2 pkai shawls neh..xthu la sesuai ke tak..b4 neh mmg bawal mejadi pilihn hatiku..sj ubh style..mmbr pown da ckp i nmpk cubby shawls..

nway u nya style dh okeh la arnie!!

dh cumil..weee~~~