Monday, April 13, 2009

yg best e2 miliku!!

yeah..rse kn!!korang pk la sendiri pe korang
 nk rse bila aku dh start post entry tnpa ckit pown perasaan b'perikemanusiaan
(ini dalah penangan suda lma xpost pe2 entry)
sebab kejadian aku leh jadik manusia kejam neh..
(sila bce di entry sebelom neh..tu pown kl nk bce la..xpakse okeh...)
byk bnde nk story neh..
(dh mcm story telling contest lak kn..)
tp aku ny kpla otk neh cm xbpe ok..rse2 kl buleh format..dh lma aku format n nk install software2 yg canggih manggih bia laju ckit b'pk..hikhik..
start je dis weeks..da bbrp bnde yg best happen to me..
(best 4 me okeh..!! alert..for me only!!)
 kl u'ols yg t'bce n3 neh rse cm xbpe nk best 
sila la msuk youtube ke..anda buleh lyan byk video yg lg best
 dr m'hadap n3 yg cm nk muntah neh...
(tuan punya blog nk warning neh,kl muntk gak..pk2 la sndri okeh)


location:depan offce,lps punch card,tggu my dad pickup me..
time:17:10
outfit:kurung hijau,tdung bunga2 hijau..(sgt matching okeh...)

da sorang abg yg agk penyayang neh ngh pimpin adik die yg sgt cumil+cute+cubby,bdk yg cumil tu maybe dlm 3 or4thun kot..(men agk2 je neh..)msa budak tu jln ngn dipimpin ngn penuh kasih syg oleh abg die yg buleh thn jugk la..(slmt iman kukuh.hahha)  dpn aku coz keta yg abg die park dekt2 ngn kwasn menunggu aku tuh..aku pon wt muka2 separa comel aku neh(walaupon sedr xcomel pown)kt budk tuh..adeh..budk tu sudah jln dekt ngn aku..nk ajk men2 lak kn..so si abg yg penyayang neh gagal la nk mengawal adik die dan melps separuh rela kpd aku..xsempt nk men lma2 coz aku dh cm segan thp infiniti ngn si abg yg penyayng neh..hahhaha..the end..

amacam best x?? kn dh ckp..aku sowg je yg rse best!! yela aku rse cm best sbb aku bukn la jenis muka yg budk bwh umo takot..n da gak la daya penarik wlpon si abg penyayang xt'tarik adik die pown ok pe..baby face gitu(dh umo 4/5 thun mmg la baby fce..ya ampun....)


location:villageMall,sg petani
time:18:08(wktu m'sia okeh..xkn wktu Italy lak kn..)
outfit:sme je ngn tadi..nma pown hri yg sme

yeah..bnde best yg kedua,aku telah b'jya m'bodek my mom n my luvly dad utk pergi ke PICOM PC Fair yg sgt la jarang2 diwt di area umh aku kn..n the best things is mak n abh aku neh bukn nye jenis yg suka g tempt2 yg sesak2 ngn manusia tbe2 diowg mengikut kehendak ank mereka yg sowg neh..heaven2!!!dh nma pc fair kn xkn la seowg je yg g tgk..dh tentu2 la lautan manusia yg kunun2 byk sgt duit nk shop all the gadjet n techno stuff kn(t'msuk aku la tuh)
tmpt yg kecik n sempit..sgt sush nk mencuci mta utk tgk all the stuff yg display tuh..sob..sob...
pe2 pown aku b'jya membodek wang mak n abh aku pula..aku beli 2,3 bnde yg best jugk la..aku beli laptop mke over(hahah,merepek je..aku beli all the stuff utk m'cun ln lappy aku) da toner,brushes etc..lagi2,aku jugk beli lappy keyboard protecter,n tumbdrive..suko2..

kl aku kayo seperti mhu sj beli external hard disk..sgt murh okeh..tp sgt sedey..no money,no talk..just shut up n get loss..hhahha(mari menabung dr skrg!!!)


location:rumah,kitchen area
time:19:20
outfit:oppss..bukn cm tadi..shirt n quater pants..(baik sgt la kn..pakai kurung kt dapur)


yeah..best yg ketiga,aku diberi peluang utk menunjuk skill memsk..kuali n sudip di tgn..'watch out world' i'm ready to become a great chef...(hambik kau..jgn muntah lagi..tggu..lom habis cte msuk bakul angkt sndri)hehe..aku sudah b'jya menghasil maggie goreng dgn jaya nya dgn bantuan kitchen asst.(mak aku la..xkn jiran aku lak kn...)mak aku cuma potong2  je yg menyedapkn rse maggie goreng tu agk2 spe la kn??ehem..ehem..dh tentu2 la aku..cayalah!! clap ur hand!!
n kelazatan dan kesadapn maggie goreng aku diprove kn lagi ngn pujian t'tubi2 dr tok a.k.a nenek aku,mak aku n abh..wah,aku dh tentu2 la puji dri sndr weh..wakaka..(hrp2 pujian tu bia ikhlas..sbb aku dh t'mcm over sudeh d cni)

nk thu asl aku suka sgt...sbb aku bukn ny terer pown mask2 neh..setkt kasi pewot sndri kenyang ok la..nk nk bg pewot owg len kenyang sme neh..ko igt senang?? but sy sudah b'jye..anda pula bagaimana?? teruskan b'usaha...hhaahhaa..

*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!
************

No comments: