Tuesday, April 14, 2009

why all dis happen to me??

nah..lagi..dan lagi..anda mahu lagi!!!(dh mcm konsrt kt jom heboh la pulak kn..) kekejaman masih terus m'jadi2..jgn sme kn aku ngn israel yg kejam e2 okeh..aku neh 1000x baik kot..sbb xmenindas n m'bunuh manusia yg tidak b'dosa..cuma nya aku b'tindak secara luar 
kawalan atau lbeh manis ayt ny ialah tindakan luar kawalan
(cm sme ja..arghh..lantak la kn..hikhik..)
xthu la hantu jenis pe dh marayap msuk ikut celah 
jari yg wt jari aku menggeletar n aku nk post n3 secara pukal..
(asl igt afundi je ka leh men pukal2..eh,tolong ckit post en3 pown leh pukal2 gak k..cayalah..)
da ke blogspot limit bpe byk entry leh post dlm sehari..xde kn..??
so wats de prob..??kl la tbe je blogspot neh limit kn..mahu menanah je kn blogger2 tegar kt m'sia neh..maraung eden raso!!huhuhu..sob..sob..

da gak mmbr2 yg tya aku(yg mne thu aku da blog la kn) ko,ble mhu update blog??
wah..mereka semua itu sgt mengikuti kah blog aku neh??ye2 je kn..hahha..

ikuti perbualan aku di ym bbrp mmgu lalu..

little_humaira:yang,ble mhu update blog??
aku:nth la yang xthu nk update apa..huhu
little_humaira:kl u update leh gak i bce time borink2..
aku:yeke??insyallah tgk la..da mood nt bru update skrg cm xthu lg nk merepek pe..
little_humaira:okeh2..:)

jgn slh fham ye..'yang' e2 menunjukkan kemesraan diantra kwn perempuan..dont think nonsense!!

blog ini sgt sesuai dibce dikala bosan..bgus2..yela cuba pk kl owg tu bosan die terjun bangunan ke minum clorox ke,xke sush..baik dia bce blog neh..selmt 1 nyawa yg kebusan..(ngeri..ngeri..)

p/s:kpd little_humaira,i sudh update blog..sila la melyan entry2 sy diwt secra pukal neh dikala kebusanan okeh..*wink*lolololo.....
*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!

1 comment:

little_humaira =) said...

wahh!! gue kenal sapa itu little_humaira..its me!!! its me!!!! muahahaha...sgt bangga ble my best fwen m'dgr nasihat dan kritikan dr gue~...makasih bebanyak ya aunie...u save me from mati kebosanan!!! mmmuuuaaahhhh!!!! i lap u 1,2,3,4,5, and 6 la daling...ngeh2...