Monday, April 13, 2009

bring it back to me now!!! begging u...

eeeuuuu...wah,sound cm epi neh.sebenor ny..adeh,tuhan sj yg tahu...nway mood n feeling dh mix together dah dlm blender oppss..kl dh mix of coz la dlm mixer kn...serabut serabai sudah kepala otak neh..nk thu ke knp??harus ke bgtaw,dh tuu..kl xnk gtaw baik xyh nk post entry kn..baik tdo lyan mood sowg2 dlm bilik,tutup lmpu selubung dlm comforter..lg bagus kn...oooo.okeh2..betul2 nk thu la neh??
sgt excited kah nk thu hal owg neh?? me dh thu mmg semua owg pling suka dgr2 citer pns cm neh..
 okeh lets put dis way,aku ny wireless dirumah rosak...!!! sedey kot..sedey yg amat dasyat okeh..kesedihan time zizi n rubisa keluar af pon xcmneh(perlu ke sedey kl 
diowg kelur..ta da kna mengena okeh..)
sllu leh je aku melayari intenet smbil goyang2 kaki ats katil,bwh katil,dlm almari,dpn toilet,tp tong gas kt dapur...(eh,suka ati la kn mhu online dimana....)pendek citer dimana2 corok umh aku ni pon leh on9..ta da mslh...tp sekrg semua ny dlm kenangan..sedey,sob..sob..sekarg aku dh b'maustatin sebelah tepon umh dgn wire yg sejengkal melekat di lappyku...oooohhhh,tidak!! sgt terikat dan tidak bebas!! somebody bebas kn aku dr kekejaman berjiran dgn tepon umh..(ta penah2 dok m'hadap tepon umh n the best things is...
aku dh jd operator t'hormat tanpa sesen pon gajik..
seyes weehh,tekanan..)dh..semua call yg masuk dh tentu2 la aku yg wjb ..
xkn jiran seblh umh aku lak yg  nk kna angktkn..(ampun ye makcik..menglemer kamu dan keluarga disini) dan dh tentu2 la ta da fon call utk aku..lg sedey!!(kl da t'hibur gak la naluri aku neh utk trus b'khidmat jadik operator)

p/s:hurmm..skrg pon aku still m'hadap tepon umh yg kaler xbpa nk meriah neh..tulun2!!

so pda sesiapa yg pndai configure balik wireless modem sila angkt ibu jari kaki anda!!(da byk aku search kt tenet tp len pulak yg aku jumpa!!..sob..sob...)

*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!
************

No comments: