Tuesday, April 14, 2009

+ ending for the dramatic starting+

wah..cm gempak je kn title tuh..wt title xnk kalah neh..pe yg dramatic sgt starting tuh??aleh2 nk ending sudeh..yela,semua bnde pown bila dh b'mula pasti,confirm,sure akn da jugk pengakhiran ny kn..e2 semua sudah t'tulis oleh yg maha di ats sana,okeh..xkira la bnde hidup ke,separa idup ke,or nk xnk idup ke atau xhidup lnsung pon pasti da penghujung ny..

dan bnde tu x terlps dr b'laku pada tuan punya blog yg masih sawan mengepost entry secara b'mati-matian smpai xigt yg esk die kje...adeh..okeh2,cte ny my practical training 
sudah hampir tiba dikemuncak kira kl filem ni tgh klimax la kn...hahhah,so me n my 
practical mate tgk giat menyiap kn system, 
act yg xbpe nk siap sgt neh,most dh complete tp perlukan ckit la perhatian..
system yg diwt kali neh..
simple xda la canggih manggih advance tahap gaban,
bias02 jo(mmbr aku yg len mesti hebat kn sistem diowg..sgt envy)
kira ny mengikut kehendak client sudah..
kang wt yg gempak2 beribu2 kilometer advance t'nganga lak..spe yg nk tolong gi katup mulut diowg nnt
(mslh ny pndai ke aku nk wt advance2 neh??) 

last2 minit cmni byk lak bnde yg t'lps pndang or xpenh nk pndg pown bila 
ditegor bru mengelabah nk wt..gitu la kn..tunjuk kt  owg len cm len die nk,
tunjk kt owg ni pulk cm len pulk die nk..mslh2..manusia neh 
xpenah nk b'pueh ati..
(ceh,ayt xnk kalah..sme la ngn tuan punya blog..hhahha)
harap2 semua ny dapat diselesai within the time..n segala ny b'jln ngn lncar..amin..

the bnde lg 1 sy sudh ending my luvly korea drama series bff(boys before flowers)sgt la teruja,suka,excited menanti update cita neh every week n the story pon dh ending with 25epi..sgt epy ngn die ending..kl aku xpueh ati ngn ending die..mmg aku dh  booked ticket g korea time tu jugk nk g serang director n scrip writer die...hahhahha(ye2 je aku neh..suka melebey2..hahha..)

pe lg yg ending dlm hidop ku neh..pe lg kl bukn wireless modem aku tuh..mmg bikin aku pns je..kl hrga die rm 1.90 dh lme aku borong kt mydin ke,kedai rm1.90 ke, xpon kedai runcit kt depn umh aku..arghhhh..tekanan...

da lg yg ending...hahha..yg dinanti2 kn,post entry aku secara pukal are officially end now..(suka la korang..aku dh separuh meraung dh neh....sbb t'sedr dri sudeh..sok kje,kl esk sbtu mmg msk la smpai hri rya nt la bru aku announce yg official ending ny..(tgk..melebey2 lg..ampun...)


*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!
************

4 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

mengepos entry secara marathon ke nih huhu

♥aQilah♥ said...

yeah..gitu la kira nye..pls gian..hikhik...

Mr Jon said...

Hi Qilah....
Dah nak abis praktikal ker?
Mr Jon pun sedang mengira detik nak habis ni....

♥aQilah♥ said...

yeah..mr jon,
kita kira sma2 okeh...