Saturday, September 12, 2009

+a Day to reMembeR+


salam guys...!!
sedar xsedar just tggl semggu je agy nk smbut
hari rya aidilfitri..dats mean tggl beberapa hri je
agy nk balik umah....!! yahooo...senorok...
almost a month jugk laa..xbalik umah..pe dh jadik ngn umh aku..?eceh..xkn tbe2 umah mengecik pulak kn...*bujet je aku neh...
rindu sesgt ngn semua owg kt umh...tok aku agy la aku rindu..dh lma xshopping utk die...kt jiran2 pon aku rindu gak...so kpd sesiapa yg merindui driku ini..tggu la kepulangan aku nt..haahha..konon byk sgt laa kn owg nk rindu kt aku..xpe2...xkish...aku sdr siapa laa aku..hohoho*sgt simpati ayt ne..abaikan..

so disbbkn bulan ramadhan nk smpai hujung2 dh neh..byk sgt appointment utk b'buka puasa yg aku harus attend..hahhaha*highlight harus disitu..bukn wajib yee..

semlm g b'buka puasa ngn mmbr2 kt luar..
kt nando's sacc mall....igt nk wt b'buka ngn semua ex2 arau kt shh alm..tp apakan dya..kudrat xckup nk organized n msa lak x m'bantu..so aku ngn mmbr2 aku jela yg pegi..xramai..8owg je...hihihi..smpai awal gile kot...sbb nk booked dlu..kang mkn nando's ats lantai je..xnk..xnk..hihi..pas dh booked,order,byr..time to merayap..kl lelama kt dlm nando's tu mau kurang pahala puasa aku...sbb bau die..wah...xt'tahan nafsu ku..so better kuar jenjalan n then trus pergi sembyg...dh selesai smbyg asr pon...still awl lg..merayap n trus merayap..smpai patah sayap...eceh,cm pantun lak...hikhik..

dlm kol 7.15 bru gerak msuk nando's..semint pastu semua yg diorder smpai..xigt pe dh..bce doa n then trus ngaaapppp...! hihihi...lazat!ramai gila la owg buka puasa kt situ..fully booked aku rsa..selmt la aku ngn mmbr mengambil tindakan yg tepat...have a great time!
lps smbyg mgrib gerak g kompleks pkns jp..cuci2 mata,kasi nafsu shopping t'liur ckit..then tke cab n balik...uwaaaa...exausted! tp best...


*hujung mmgu ne pon da appointment utk b'buka jugk...hihihi...waiting 4 dats event!


2 comments:

cahaya said...

kenyang ke makan tue jer?hiks..

♥aQilah♥ said...

mula2 tgk cm ckit..pk konfem xkenyang..tp ble dh mkn...adoyai...tuhan je yg tahu kenyang nye....hihi