Tuesday, September 22, 2009

+bayAr hUtaNg+



salam guys....!

'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN'
batin??ade ke? hihihi,yela bukan batin seperti yg korang pk ok..batin tu lbeh kpd perasaan dlaman...hikhikhik...mintk ampun,mintk maaf byk2 and hopefully semua hutang2 dihalal kn...mne la thu kl2 sebelom ne da t'hutang entry2 cte xhabis ke,xpon hutang pic2 yg lom diupload ke...hikhik...p/s: p'butan @ aktiviti hutang2, xbgus ye adik2..so jgn amalkan..kl nk jugk..dapat kn nasihat doktor...hihi,pe kne mengena...lnsung tiada...sj suka2 nk jugk...knnn....

act,ble tbe2 bile t'bce entry yg lps bru igt yg rupa2 nye,aku pon da t'hutang 1entry..yakni(waahhh..words yg sgt klasik...yakni ye kwn2...yakni lbeh kurang cm iaitu laa...hahha)sila rujuk kamus dewan bahsa 5th edition cnfirm betul laa...hikhik....cte buka puasa...
mari kta mula kn cite yg t'tangguh lbeh kurang semggu tuh...xdela lama mne sgt kn...ok laa...
last day b4 balik kg to celebrate hari raya aku ngn mmbr2 kelas b'buka la ramai2...xde ja jauh mne pon..yg pasti bukn dihotel...di bwh rumah aku je...teka2 dimna...hahha dimana lg kl bukn di BARRA...glamer gle restoran neh..btol xtpu lnsung..tya jela budk2 shh alm..pasti tahu,yg bukn owg shh alm pon thu owkeh...kompius betol..pe yg sebb die leh glemor tu xpasti laa..nk kta waiter die yg kacak2 xde la kacak mne kn...ala paskitan mix bangla...cuba bayang kn..hemsem ke?? maybe sbb makanan die kot..affortable n reasonable,sesuai ngn student2 yg b'sepah2 kt area2 tuh...
aku awl2 lg dh col booked tmpt kang da jugk mkn b'sila kang..xmo,xmo...
lbeh kurang 15 owg jugk la yg join..t'msuk ngn tetamu undangan yg dijemput khas oleh gf n bf masing2....boleh cmtu?hikhik..xkesah...time tu laa nk kenal2 kn..ble lg...
yg sedih nye time tuh..hujan lebat gle kot...aku igt budk2 laki kelas aku hancus la nk dtg..ttp tekaan aku meleset(aikk..dh mcm nk esei bm SPM pon da gak neh...)diowg ttp semgat dtg..tepukan2...bangga siot..!!!
lps mkn2,borak2 n snaping2 pic...kitaowg pon b'slm2 la..yg b'pelukan pon da jugk(take note:yg laki peluk laki laa..yg pomp peluk pomp ok...hihi)

so pada mmbr2 kelas yg xdpt join..sbb 'lalu exicited nk balik rumah dlu @ da dating ngn owg len mlm tu @ rsa konsep pemilihan tmpt b;buka tidak menarik..aku mintk maaf la yee...tp mmg rugi laa siapa yg xdtg knnn....sem dpn dh xde dh cmni..xleh nk merasa dh bukak posa rmai2..sbb sem dpn bukn dlm buln posa pon..hikhik..

xpe...next time kita plan len pulak..by the way thanks alot pada mmbr2 yg sudi dtg mlm tuh..
wan,aina,ruby,eira,dyana,fyna,nasir,ros,bf.ruby,
najmi,zul,fizul,kengkwn zul n fizul & hetty...


hve a great time!!
thanks alot guys...
*thanks fizul sbb belanja aku mlm tu..wink**

No comments: