Saturday, February 28, 2009

happy or waiting 4 sad aGain!!

huahua..tajuk n3 cm gmpak je kn..nway xde la gempak mne pon..hehhehe..sj je wt title cm 2..hukhuk,nway mood aku really max epy..

wah,de ke mood yg cmtuh..?? nway dh lme xmenikmati mood yg cm gini..xthu la..lately 'die' muncul kembali setelah lama menyepi..huhu,tanpa mengetahui motif 'die'yg snbr..aku lyan je come back 'die' nieh dgn perasaan sgt teruja...wlpon aku yakin semua nieh b'sifat sementara...

huuhu(asl ayt cm skema je..korang rse skema x??)
e2 la ble kta dh mula belaja menjauhi n melupakan..mula la 'die' kembali..hukhuk(da jodh kowt...)xpe,xkish yg pentg atlest relationship tu xputus la kn..
xkish la..as fwen ke,adik ke,more than a fwen ke..xpe yg pntg saling igt mengingati...(sudeh la aku xmhu merepek2 lg..)hikhik..intro yg sgt pnjg...

nway xde bnde sgt pown yg berlaku this week..melain kerap tdo di offce..aku xthu laa..asl aku jd cm gini,maybe air cond dlm offce aku tu sejuk sgt kowt..dibantu lak oleh musim ujan nieh..mmg t'baek la utk tdo kn..jgn smpai terkantoi sudeh...kl xmsk aku...hehheh(bwk2 la bertaubat yeee..)
msa prac leh la dok wt perangai cm nieh..dh kje betol2 nnt...gamak ny aku la owg 1st kna pecat..hahaha(bru pdn muko den..)
opss..1 more thing b4 ak lupa..progress diet aku masih b'jln n sudeh merimas kn parent aku...yela mne x nye kl nk mkn suma aku share ngn diowg..dh 2 kl mkn kt kdai balik2 aku order ice lemon tea(sgt bgus utk mengruskn bdn),dh tu diowg t'pksa memikir kn aku nk b'buka ngn pe setiap hri isnin n khamis..hikhik..nway aku xmhu give up lg n akn trus kn usaha aku nieh...
nk g tmbg berat bdn tkot lg lah..kang frust lak..penat dok diet tp xtrun2..xpe2..yg e2 nnt2 pon xpe kn..huhuhuk...

3 comments:

.: Sugar-cRave :. said...

huhuuu...proses diet masih bejln ek..heheee...bagus2...;D

Anonymous said...

KESALAHAN ANDA! TYPING ERROR!

1. sj je wait title cm 2

2. kembali selth lama

3. dh mula belja menjauhi

4. intro yg sdgt pnjg...

SILA BETULKAN!
(haha.. aku jd cikgu bahasa)


bg pendapat aku la kan..
ice lemon tea @ teh ais limau..
xbrapa nk berkesan..
sbb ais!
klu nk btoi2 berkesan..
minum limau panas!
bru bakar......
hahahahaha...

selamat mencuba!
ahahaha....

ttg dia..
uhuuu..
selamat bermain tarik tali!
hahahahahaha...
n selamat bahagia!
e2 yg penting!




syg ang byk2 sbb ang gila!
:P

♥aQilah♥ said...

::.♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥.::
yeah..masih b'jln dgn jya ny,hingga merimaskn owg sekeliling..huhuhu

::.sheilalala.::
wah..kamu dh jd ckgu bhsa aku lak yee...okeh2,nt aku btol kn..bikin mlu sj kn..hukhuk....
yaka weh..ok2 nnt aku ordr limau pns..kasi bkr!!hukhuk...
syg hg byk2 jugk sbb hg pon gle cm aku....(^^,)