Monday, February 16, 2009

chill2 aje....

uikss..ketemu ya kembali..hikhik...
xde pe sgt yg berubah pon dlm mggu nih..
semua cm biasa2 je...
last weekend..aku g arau..ahaks..tanah tempat aku blja..g sne pon jp je..blik hri..adeh..penat yg teramat..tp best..pg2 lg dh nek tarin..kol 6.30(m'sia)hikhik..smpai sne dlm around 8lbeh,trus ambk cab g uitm..dh sattle ngn lecturer,chil2 ngn exRoomate ku..yg habitat ny juga lbeh kurg aku...dsbb kn pertemuan e2 cm terlalu singkt..so,igt this weekend..nk g arau lg...wah..syok2..kali ni lg rmai mmbr2 aku kn ke sne...hehheh..nk chill2 out lg...(teramat tidk sbr jump diowg) n than esk sbtu ny..aku g driving...adeh..hampeh siot..pasal la ble time bukit je aku lg cuak..yg lain2 dh ok..lemah btol la aku..xpe2..i still hve time 2 learn..so,do da best yee...always dreaming to drive crv..hehhe(lesen pon xde lg mahu dreaming)huhuuh...

yeah..ni la my dream car..hukhuk..agk2 ble la leh dpt..de spa nk kasi aku crv free??
put ur hands up!!(korang mesti rse aku gle..hukhuk)


5 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

drive elok2 ya hehe

cahaya said...

salam ziarah(^_^)

♥aQilah♥ said...

wasalam..ziarah2 sllu pon ok je..:)

Anonymous said...

weyh! oney amik lesen terbang!
jgn kata bukit,lopak air pon dia bhenti.
ahahahahha..
(dak aih aku tipu ja,jgn la percaya sgt)


weyh! mana aci.. ang p arau ley plak!
melaka nih x smpi2 lagi ponnnn...
sadis!
merajuk!
trasa aku n azeera.
mentang aa kami selatan kan..

♥aQilah♥ said...

hahahha..kl dekt lme dh aku p...kt hg ngn azeera..nk wt cmne...tp xpe..xlme lg..kte kn ketemu juga..aduh..xsbr rse nieh...