Showing posts with label addict. Show all posts
Showing posts with label addict. Show all posts

Tuesday, November 30, 2010

+i'm the future chef+

salam...
eceh..xyah la korang semua nk wt muka t'kejut biawak kn bila tgk tajuk entry yg gempak tu...padahal sah2 bunyi cm pentipu..hahhaha..sejak bila pulak aku tukr bidang..xsesuai...actually i just nk share..lately tabiat suka memask semakin menular..tabiat neh kira ok laa...dr tabiat suka buang smpah merata-rata, koreng idung dpn owg ramai n lps asap rokok dkt owg yg xdikenali..semua tabiat tu mmg buruk n hodoh..dan nasihat dr kakak untuk adik2
semua sila pastikan anda tidak apply tabiat2 tu ea..
kl 2x ganda hodoh..sanggup ke???hihihi...
ok kembali kepada tabiat ku yg semakin menular td tu...yes..tabiat neh akn wujud bila ada yg mencetuskan idea...dan yg pasti bukn aku la pencetus nye..si kakak ku si pencetus utama idea untuk main msak2...zaman kecik2 dlu aku mmg suka main msak2...eleh korang xyh nk muka geli2 kt aku kn....i know...itukn permainan gegirl...
xthu la pulak kl gegurl da stat main kawen2 time tu...
*serius konfem gatai sejak kecik...hihhihi :P
zaman2 kegemilangan main masak2 neh mmg best kl dikenang balik...mna x nye...pasir dijadikan nasi..batu dijdkan ayam,ranting dijdkan ikan bilis,bunga dijadikan telur..bungkus ttp pkai surt khabar...hebat x nasi lemak yg aku jual?hahhahha...mna nk dpt...nmpk sgt time kanak2 kebolehan otak untuk berimaginasi sgt luarbiasa...hihihi...tp bila dh besr ckit...dh xmain msak2 dh..tp lnsung xmsak..hahha..
semua bnda mak wt..semua bnde beli kedai...kan..kan...
cmne sedp pon beli mknn kt luar xsma dgn msk sndri walaupon xsdp...kan..kan...xsdp pon aku b'lakon kta sedp..pujuk dri sndri...hihihi...
tp bila meningkat dewasa neh..one more things yg aku realize tabiat suka memasak aku neh dtg bila aku dihimpit kemslh kewangan dan duit ptptn pon dh semakin kurus..bru hegeh2 nk g gaint beli itu ini untuk msak... kl x ko jgn harap la nk nmpk muka aku kt gaint beli syur..beli ayam..sbb nye aku kn sentiasa berda di mcd,kfc,pizza dan sewaktu dgn nye...hahhahah...
tp xpe..atleast aku sedr kn...n everything start bila aku msuk degree neh..nak pulk dok umh sewa...b'tmbh senang la kl nk main mask2..dan tu pulk mmbr2 umah pon pndai main msak2...n i learn alots from them..ohhh..sgt t'hutang budi dgn diowg....sbg amateur aku start dgn simple2 dlu..yg side2 dish dlu...pastu bru pelan2 beljar yg main course...pastu dessert n lain2...n hri rya lps aku try wt biskut..1st time try n it almost perfect*eceh..puji dri sndri ko dgn xthu malu neh... bole la kira nye xdela smpai thap balik kt dinding pon xpecah...hihii...
n cuti neh...my sis ajk i try wt speggeti..wah...u know what...it is deleicious senyorita....
*ckp pon cm nk italiano dh neh..lps je wt speggeti..
aku cm nk try wt lasagna n makaroni pulk..wah....suke2..
dh jom tgk hasil my sis n i..main masak2...



yes...its is our 1st delicious spegetti ever to remember..sumph sedppp lg lazat...kl nk b'tmbh lazat just put extra cheese dlm kuah spegetti anda..konfem super lazattt..i reveal the secret!
*kertas A4 mmg sesuai sebg pelapik...jgn gelak...ini mmg serius...
makaroni goreng...ohh..cra nk wt die lbeh kurg mcm wt mee goreng atau koteaw goreng je...cuma tukr jd makaroni je...n we choose to use jenis C berlobang tgh..*walhal t'lupa neh nma die..hentam jelaa..

Thursday, July 1, 2010

+fOOtball fever+


salam semua...
ini entry ke-2 kurang dr beberapa jam...tba2 rsa dri cm hebat sgt..
yela mna xnye..buln lps..i cuma sempt create 1 enty..tu pon sgt pendek..xmengancam lnsung rsa nye bila manusia yg addict ngn blog cm i neh..hanya mampu update 1 dalam sebuln..
so buln neh rsa mcm nak membls dendam..ambik ko..jgn nyesal u'ols yg follow blog neh..kl cm nk t'muntah tgk i update..hahahhaha..ok2..mari continue bercerita..
sekrg semua owg pon tgh FOODball fever....!!! so i pon nk join jugk demam yg xyah g jumpa dokter neh...jap2
*wehh...apsal cm pelik sj spelling football tu..sila mke correction auni..wt malu owg kpg neh...
ok..ok2..i do correction now bukn FOODball fever tp FOOTball fever..hihihi..ok skrg owg kpg semua dh boleh b'bangga sbb i dh pndai spelling..xsia2 mak bapak hntr msuk universiti...ok dh...
mari smbung balik cerita demam bola..i just nk share ngn u'ols how i support musim bola neh..btw,i rsa setiap owg da cara t'sendri right untuk tunjuk kn cra dia support bola..da yg b'korban xtdo pkul 2,3 pg..b'sengkang mata sbb nk tgk bola..da jugk yg g kedai mamak tgk bola ramai2 smbil hisap shisa,minum2 layan roti canai pastu sorak ramai2 bila gol..tp yg i rsa pling byk owg wt skrg untuk tunjuk kn die support demam bola neh..adalah dgn tukar gmbr kt profile picture kt facebook...waahhh..semua owg dh ad jersi sndri neh...siap da nma sndri..kagum laa..i jugk yg xda..t'ign jugk nk wt..tp xthu pulk nk pilh negara neh..pity me..
tp bukn b'mkna i xda jersi nma sndri..i xsokong bola ok..i juga t'golong dlm perempuan yg layan jugk bola..xda la smpai xthu lnsung2...so sila lah b'bangga bakal bf i nt..sbb bakal gf u neh..suka jugk bolaa..*tbe2..ok abaikan...
ok sebb 1st i suka jugk layan bola is because the player...OMG,walaupon bilgn yg kacak tu ckit kl nk bnding dgn yg biasa2 neh..i ttp gila tgk diowg main..nmpk hebat betol di padang..apa diowg xthu ke diowg tu 2x lebh hensem bila main bola..wlopn sweating..kacak tu xpenah hilang...hahahhaa..ok..*tbe2 rsa cm overrr pulak..
2nd reason sbb i rsa cm emo bila i tgk bolaa..emo pon kdg leh wt i suka..jgn xpcya..yela..emo weh tgk bola...semua player yg main cm nth apa2 i bg 'bodo' kt diowg..padahal kl i main..rasa nya 3x lg bodoh dr diowg..itu pasti..!hahahha..yela..dh xthu pasal bola sgt..pastu suka hati i je ckp diowg bodoh..ok..my mistake again..tp dh emo time tu..feeling is out of control..hehehe..
the 3rd reasons adalah sbb i rsa bola neh sgt universal..world game..so kl i xlyan n xnk ambk thu pasal bola..sma la i xnk ambk thu pa yg jd kt dunia neh...apa da kne mengena ke auni?? belasah jela kan...
ok..so to show my sincerity dlm support world cup yg cuma 4thun sekali neh..i xdalah sokong smpai nk tempah tiket g africa ..smpai conteng muka ngn bndera england*ok,england kalah..do i care..tbe2..hihi..pe yg cuma mampu i buat adalah ngn tukur my desktop wallpaper ngn pic team yg i sokong..hahhahah..ok la kn..*see,i support tuuu...
inilah my desktop wallpaper before world cup..lma dh pkai wallpaper neh..


pastu,bila dh kena sampuk ngn demam bola neh..ini la jadi nya...



ohhh..en.kaka..mahu jd bf i x???hahhha..*i pndai menari capoiera..tbe2..

so...
lom t'lmbt rsa nya i nk wish
happy world cup everyone...!!!!
*font color pon nk ikot warna brazil...teeett..(^^,)

Sunday, March 7, 2010

mikOci..oh miKoci


sy tgh addicted...!
bukn addicted ngn dadah ke apa...
kang xpasal owg dtg tgkp sy pastu sumbat sy dlm jail*jail skrg dh la padat..isk..isk
pastu bg sy mkn nasi penjara yg free tuh
pastu gantung sy sampai mati...XNAK!!!
weh,dh kelaut dh aku merepek neh..imagination yg melampau..fine sy mengaku sy seorg yg kuat b'fantasi secra maksimum...dh reveal pasal dri sndr pulak..teetttt,abaikan...
oppppsss,disbbkan dh kelaut td..lupa nk gtaw,yg aku skrg tgh addicted dgn sejenis makhluk yg xb'nyawa tp super duper comel xigt...
nk tgk x makluk comel sy tuh...
jeng..jeng..
introducing my super duper cute pet in fantasy world..
comel x mikoci sy...
mikoci sy xberapa hebat lg..kna practice more laa kl nk jadi hebat..
kl u'ols nk pet yg comel cm mikoci...clik ja kt gmbr mikoci tuh....pastu jom kita b'tarung...
dh sy nk bg mikoci latihan intensif...kang kalah lak sllu...
*kl nt u'ols dh create raksasa yg konon2 ny nk kalahkn mikoci tuh...gtaw ye..leh kta b'tarung..!

b'serOnok lah kamu..

sekarang dh bulan 3 ke owg kampung??
owg kpg sy xfham bhsa tuh..ececeh
is now already march...??
adoyai...
cpt nye msa b'gerak..die b'gerak pkai pa ek...xsmpt aku nk kejar neh...
dh la aku neh semput bab2 nk update..leh lak ko b'gerak laju2 kan...
menyampah...
act,tekanan neh..yela..post yg sepatot nya aku post last month..aku xpost2 lg...
SIAPA ADA TIME MECHINE??
nk pinjam boleh...??(smbil kelip2 mata tnpa minta simpati)
hya bnda tu je yg dpt m'bntu...yg lain mcm belanja tgk wyang,mkn pizza,belnja shopping...semua tu sy xnk...
btol xnk...
xnk skrg laa...nnt maybe sy nak...haishhhh,asal ckp owg mabuk neh...
perasaan skrg mcm nk rewind balik g bulan lps..xsempt nk menikmati bulan 2..yg indah..ececeh...
xpe hopefully bulan 3 much more happening n lbeh indah b'kilau-kilau bak intan berlian permata semua lah...dah,jgn merepek lg...sudah2...
last tuesday b'samaan 2.3.2010
my class ada wt educational visit to MIMOS...
sy sgt seronok okeh....
seronok sbb dpt jln2
seronok sbb dpt ilmu bru
seronok tgk how people work in the very conducive place
seronok sbb the whole day xyh attend kelas....
seronok sbb makanan kt sna super sdp wlopn nasi goreng yg nmpk cm biasa2 tuh...
kalau xcya sila tya kawan2 sy skrg...
part paling seronok x t'hingga sbb dpt snapping pic everywhere....
i kn ada penyakit photo addicted..jgn xthu...
*effect penyakit neh boleh pengsan dlm sedar kl xsnap pic sehari....hahhaha

wlopn saya seronok dan b'gumbira sy ttp kena wt visit report...!
ok fine...sy g wt sekrg..!
tp jap2..nk tgk pic sy b'seronok x???
kl xnk tgk pon xpa..sbb sy mmg gedix nk letak jugk...*hampeh kan saya

Sunday, January 31, 2010

+upDate,updaTe,update+

salam..
saya mahu update..
sgt2 nk update..
sawan gedix update dtg lagik..
cmna neh..??
esok sy update yeee...konfem!!
penyakit boleh parah kl lmbt update...nt sy jd nyanyok...hohoho..
oyasuminasai...~~



Thursday, November 19, 2009

+oliday adDicted..+


salam guys....
tahukah anda skrg bru je pkul 8pg..owg len sebok siap2 nk g office..budk2 sekolah bru habis assembly,mak2 bru habis goreng karipap..da la pulak hamba Allah yg satu neh..rajin xigt dunia..gosok2 mata trus menghadap blog tanpa memikirkan pe yg patot die update..yela mna xya hri bru je b'mula lom da pa2 perancangan or aktiviti pon lg kn...tp tgn dh pon gedik2 nk jugk update effect habis satu badan pnya gedik nk update..so,xthulah mcmna kesudahan entry yg sgt xda ada arah tujuan neh...
disbbkan entry tanpa arah tujuan..so cerita pon yg tanpa arah
tujuan jugk la yee...nasib engkau la blog...
tahukah tuan hamba mengapa patik bangun awal2 pg buta
tatkala patik sepatotnya menikmati detik2 indah mengulit mimpi2 nan syahdu
sepanjang sepurnama patik b'cuti ni..?
dh disampuk pa pulak la kn smpai ckp cmtu...baik layannnnn je..sbb nye nma pon tnpa arah tujuan kn?kn? so,bare in mind okes...hikhikhik
act bgun pg2 neh bukn pe,nk check drama yg i download semlm dh complete ke belum itu aja...tiada yg lain...hikhik..semangat okes nk tgk cite tuh..tapi yg mcm hell nye bila bgun n check my realplayer download..dr 7part yg t'download cuma 2 yg lain..
'download connection is on error.Please retry.'
Sgt shit okeh...!Meronta2 batin ku maraung sbb xleh nk tgk,
budget baik je smlmkonon2 pg neh dh leh goyang2 kaki smbil
mkn roti gardenia Butter Scotch...
tp e2 hanya mimpi...effect dr geram tulah t'hasil la entry
yg xb'arah tujuan neh...hambik kau!
eh forgot la kn nk gtaw cita pe yg aku sgt addict wt msa neh...
yeah,cerita yg b'jya wt sy gian nk tgk tv hri2 setiap pkul 12.30 kt tv2 smpai habis tisu Primeir b'kotak sbb nangis(ok tipu...iklan ini ditaja oleh Primier )ialah
EAST OF EDEN

masyuk okeh cerita nya...best sbb hero nya hemsem2 belaka..heroin nye jugak mantap2 jugak...cerita nya yg sgt complicated xbyk sgt luving scene,byk action(bunuh2,tembak2..bom disana-sini)i like....hikhik...alamak t'review byk sgt lak kn...kpd pencinta drama korea it was the suggested drama la to u'ols...tgk jgn xtgk..tp rsa nya mesti ramai dh tgk kot...i je yg bru hegeh2 lg gedik2 nk tgk,sbb cerita neh dh lama la jugk..
act bukan sy seorang je yg addict tahap sukar dibendung tp jugak housemate2 yg lain pun turut serta menjebak kn dri ke kancah gian drama korea neh..ooohhh,sgt sweetttt kn..?kn?*pe yg tba2 sweet lak neh..Cerita neh la yg menjadi teman ktaowg tatkala menikmati mkn tghri diselang seli ngn tangisan...ohhh,sgt sadis okeh...
*sy suka kaco mmbr2 len,tangisan diowg t'bantot gara2 driku..kahkahkah.....
penah sekali smpai satu tahap yg sukar dikawal...ptg da final exam ni.. so xleh la nk tgk cerita tuh..sggup neh suruh myhousemate rakam cerita tuh balik exam nt nk tgk...time jwp exam pon xbpe nk tenang neh..boleh lak cmtuh...hopefully paper tu lepas la yee...amin..hohoho

sudahlah repekan tanpa arah tujuan pd hri neh...marilah kta mencari tujuan yg sebenar...konfius neh..smbung tdo atau cri mkan..?
haishhh..cri mkn dlm tdo pon sempoi gak...
*dat u get my point..?hihihi..daaa..


Tuesday, June 30, 2009

+mari mElaLak 2gether+

salam guys!!
aku suka sgt neh...!!
mmg tahap kesukaan yg xdpt dibendung...!!
lps jump video si perempuan neh,trus aku m' download dgn rakus ny...
dh siap download sibok pulk cri lyric..
pastu replay video smpai b'puluh2 kali...smbil melalak dlm bilik sowg2..
habis laa..mask la mmgu neh lyan lgu2 die sj..hambik kau..dh suka mmg cmtuh..
rsa ny bdk2 yg otk indie pasti thu lgu 'kantoi'..
yeah..tepat si perempuan e2 da la zee avi...
tp aku suka lbeh suka english song nya...
adore sgt ngn voice die...
3words perfect,amazing,beautiful
the best part is she malaysian u'ols..kagum sekjp..
ok dh mls mhu naip pjg2..sbb nk smbg melalak..daa~~~

Tuesday, April 14, 2009

why all dis happen to me??

nah..lagi..dan lagi..anda mahu lagi!!!(dh mcm konsrt kt jom heboh la pulak kn..) kekejaman masih terus m'jadi2..jgn sme kn aku ngn israel yg kejam e2 okeh..aku neh 1000x baik kot..sbb xmenindas n m'bunuh manusia yg tidak b'dosa..cuma nya aku b'tindak secara luar 
kawalan atau lbeh manis ayt ny ialah tindakan luar kawalan
(cm sme ja..arghh..lantak la kn..hikhik..)
xthu la hantu jenis pe dh marayap msuk ikut celah 
jari yg wt jari aku menggeletar n aku nk post n3 secara pukal..
(asl igt afundi je ka leh men pukal2..eh,tolong ckit post en3 pown leh pukal2 gak k..cayalah..)
da ke blogspot limit bpe byk entry leh post dlm sehari..xde kn..??
so wats de prob..??kl la tbe je blogspot neh limit kn..mahu menanah je kn blogger2 tegar kt m'sia neh..maraung eden raso!!huhuhu..sob..sob..

da gak mmbr2 yg tya aku(yg mne thu aku da blog la kn) ko,ble mhu update blog??
wah..mereka semua itu sgt mengikuti kah blog aku neh??ye2 je kn..hahha..

ikuti perbualan aku di ym bbrp mmgu lalu..

little_humaira:yang,ble mhu update blog??
aku:nth la yang xthu nk update apa..huhu
little_humaira:kl u update leh gak i bce time borink2..
aku:yeke??insyallah tgk la..da mood nt bru update skrg cm xthu lg nk merepek pe..
little_humaira:okeh2..:)

jgn slh fham ye..'yang' e2 menunjukkan kemesraan diantra kwn perempuan..dont think nonsense!!

blog ini sgt sesuai dibce dikala bosan..bgus2..yela cuba pk kl owg tu bosan die terjun bangunan ke minum clorox ke,xke sush..baik dia bce blog neh..selmt 1 nyawa yg kebusan..(ngeri..ngeri..)

p/s:kpd little_humaira,i sudh update blog..sila la melyan entry2 sy diwt secra pukal neh dikala kebusanan okeh..*wink*lolololo.....
*************
see me,next time,next entry,same place..
stay tune..be right back
 after the short break!!

Saturday, March 28, 2009

my new n ever eddicted part3


uwaa..seyes dh mcm drama b'siri neh..xpe2..spa yg follow drama neh..sila teruskan..drama ini lom smpai penghujung lg..ending pown xthu lg..
klimax cite lg la kn..masih t'lalu awl..
terus b'teka teki ttg isu ketagihan aku..??

okeh2..kl isu yg lps aku menghidang berita ttg ketagihan aku tdp strawberri??(kl cm blur sila bce n3 sebelom ini dgn kadar segera sebelom tuan punya blog nek amok..huhu)
kali ini apa pula...??
isk..isk..kali ini aku penyakit 'online shopping addicted' aku 
telah menular n meracun klpa otk aku utk menyukai dress,blouse,tops
 dan segala mcm yg se
waktu dgn ny...


yeah..kl anda penah t'lihat poster ini dimna2 sewaktu b'blogging..ya pasti anda tahu dan kenal ngn wanita ini..hehehe..

dh mcm wanted la pulak me wat kt arnie...sori ye arnie..(sj mhu kasi pns skit)

ok sedikit highlight ttg arnie's boutique ini..
beliau menjual all the branded top,dress,blouse,lenggings n etc original from aus..
okeh..ini da krna beliau study disna..
so pda sesiapa nk rse pkai bj branded dr aus dgn harga yg affordable 
dan mampu dimikili 
leh link sj di SINI

setakat ni ketagihanku telah menyebab aku sudah membeli sehelai cardigan n sudah b'jya booking sehelai tops yg sgt santek...huwahuawa(best2...)

Cardi: Sienna Cardi, Mulberry
Material: 100% Cotton
Aqilah Auni (L): Sold
**cardi ini sudah b'jya dimiliki**
Bluejuice Tops, Brown
Material: Main(75% Rayon, 25% Nylon), Lace Trim (100% Polyester)
Booked for Aqilah (L)
**see sy sudah b'jya utk booked this tops**
yeah!! thanks arnie can't wait 4 it!!

tp 1 je yg best shopping di arnie boutique,anda harus lbeh alert!! ini kerana  after da new collection update..ia seperti goreng pisang panas(kl pisang xda,gnti ubi kayu pon sdp gak...huhu) cth ny seperti semlm seharian melepak di dpn lappy just waiting for arnie's boutique punya update..keep on refreshing her pge...and at last b'jya juga utk booked sehelai tops!!(itu pown cm dh t'lmbt kl awl lg maybe dpt yg cun2 lagik..huahua...)
nway,thanks alot arnie!!!

kelewatan anda utk alert mungkin menyebab anda kecewa n cedey sprt sy..
sy sudh b'brpa kali frust krana xdpt nk grab tops yg santek2!! 

mls nk cte byk2 ..pergi sj ke
 http://fetyarmedbear.blogspot.com 
segala persoalan akn t'jwb..

dgr citer da hadiah from arnie's boutique!! let go bebeh...

PERHATIAN!!
(ini bukn promosi or iklan b'byr..ia ny ikhlas dr tuan punya blog)




Friday, March 27, 2009

my new n ever addicted part 2

uwaa..tbe2 je aku rse title entry aku semakin melampau..
dh mcm drama b'siri yg bkl rating paling tinggi ..
tbe2 je da episod lak kn..xde lah..aku sj je..sbnr ny n3 ini dalah kesinambungan n3 yg lepas..kl xbce n3 yg lps..tlg segera kn utk membce ny skrg!!! hahhaha...
masih lg isu pns ttg penyakit addicted aku itu...'online shopping addicted'
(nma penyakit neh seyes gempak!!!)
 trus ke isu utama..dr mna aku buleh dpt penyakit neh??masih m'jd misteri...
siastan mendapati mungkin slps aku menjd blogger yg tegar...

isu yg seterus nya..di mna aku mendpt kn bekalan kl aku t'lalu addict??
(uwaaa...sound cm aku addict ngn bnde bukn2 pastu cri pusher)
huahuahua..tp bukn itu okeh?? jgn slh fham..!!

lately nih, buleh dikta kn dlm 2weeks neh la..aku sllu online shopping di



http://strawberionlinestore.blogspot.com
ble lak aku ska mkn strawberry??pelik2!!! bukn laa..jgn slh fham..
mereka bukn menjual strawberry tp menjual all da latest fashion of tudung..
sgt trendy sesuai ngn gurls yg b'
tudung n mengikuti fashion..
sedikit highlight ttg strawberry online store ini..
mereka menyedia pelbagai pilihan n corak tudung,shawls,tudung ikin n 
yg penting cra pemakaian yg pelbagai..
nk  tahu lbeh2 just ttg mereka link sj di SINI...anda pasti b'puas hati!!!!



now sy sudh da 3 collection shawls yg dibeli di stawberry online store

 n wats mke me utk trus shopping di store mereka
 sbb packaging nye bgus..sgt puas hati..!!

PERHATIAN!!
(ini bukn promosi or iklan b'byr..ia ny ikhlas dr tuan punya blog)



jelas kelihatan keikhlasan tuan punya blog..huhu
(m'gaya kn shawl dr stawberi online store)

my new n ever eddicted!!

huwaaa..dr title tu sndri dh menerangkn segala ny...knp sy t'lalu addicted..?? 
dakah ketagihan ini leh m'bwa maut..oh noo..sy bukn ketagih bnde yg bukn2 seperti syabu,alkohol dan sgla bnde yg mengkhayal kn dan tentu2 semua itu haram kn..tp ketagihan yg 1 ini semakin menjadi2 dan sehingga kdg2 xt'kwl rsa ny..tolong....!!

knp semua ini b'laku pd dri ku..ini dalah ketagihan yg kdg2 buleh b'jangkit..so da spa2 yg nk kongsi ketagihan ini..hantar email anda kpd sy okeh..hhahah.. pe yg sy merepek ini...seyes..percyalah sy mmg betol2 ketagih..ketagihan sy telah dikenal pasti oleh sy sendri n disahkan bila purse sy semakin nipis n duit di bank mula kering..pekah jenis ketagihan ini..
?? hahha..ketagihan ini diberi nma 'online shopping addicted' cmne??hebat x nma penyakit sy tuh..hhahah..

okeh2,lately ketagihan sy semakin sukr dibendung..uwaaa...
mula2 takot jugk nk online shopping neh..yela xbiasa kn,sllu je -ve thinking..
yela,takot kne tipu..but now sy realize ..best gak online shopping nih,seyes mmg ok..so dont worry pa sesiapa yg nk shooping secra online..setakt skrg sy lom ditipu n menipu sesiapa..
(x baik okeh tipu menipu neh...)


1lg yg bgus psal online shopping neh..kira nafsu ku sedikt t'kawal..kl yg real shopping mmg gak x t'kwal..hikhik..mcm 1shopping cmplex aku nk beli...hahha...nway kita as cust kne la pndai juga memilh brg yg nk beli..kl nk b'kualiti xkish kl mhl pown...kl cm aku,more prefer quality..
mata pown xsakit hati pown senang..
kl beli yg murh pkai xsmpai shri..dh mcm2 jadik..sakit ati kn...

so depend la bnde neh..ikot owg gak..hukhk...kl jenis yg suka sakit ati..ok la...
hahhaha...next post me kn gtaw kt mne aku sllu shopping online k...
leh la penyakit ketagih aku b'jangkit kt owg len...bia owg len lak rsa cmne aku rsa..huahuahu


da kah penyakit b'jangkit aku ini leh diubti..???
dr mne aku dpt penyakit neh..??
Photobucket
semua tuh misteri....(ye2 je aku neh..)