Saturday, July 18, 2009

+luCkyly,i'm lucKy+

salam guys!!!
nk wt pengumuman ckit...

aku dpt wireless hri neh..xthu la pa yg nasib baik sgt...
dgn xmndi bagai (ya allah,harus gtaw 1dunia aku xmndi)
aku pon m'cuba nasib on kn lappy..dgn xmenaruh sebarg harapan..
takut 'pelamin on9 ku musnah'(mmg xda kna mengena,nk jugk sebut...)
tbe2,naik popup 'WIRELESS CONNECTION CONNECTED'
woaa,b'sorak la kn...tp dalam ati jela..kang t'kujat lak mmbr2 aku dlm umah neh...
hoho,konon2 niat tu nk on9 nk seach n cri reference yg lectr bg lastweek..
tp nmpk ny..len pulak yg jd...ni la yg aku wt skrg...bukak blog sndri yg b'sarang,tgk2 blog owg,bukak facebook,bukak fs,bukak ms,on ym..segala mcm website aku bukak..
tp yg sedey ny aku lnsung xbukak google nk
search asgmt aku...(ya,allah pe nk jd neh...manusia mudh lupa...)

tiada yg menarik berlaku dlm mggu neh selain penat berebut bas,lenguh kaki b'jln kesana sini
dan asgmt yg x pernah2 putus...
tp da jugk yg best laa...hihihi..
yg best tu simpn sndri je boleh??hahhha...

ok2,1 thing yg best idop independent bru la kita thu cmne sush ny parents nk besarkn kita...
semua ne exprience yg sgt x t'nilai tmbh2 exprience masak memasak ngn mmbr2 yg semua ny sgt 'kong kang' bab2 mask2 neh...hhahha..mmg hancur binasa la dapur tuh...tp best!!!

udah2 aku harus pulang ke niat yg asl...jgn cpt lupa dri dan tamak dlm penggunaan wireless neh..hohoho...kl hri2 nasib aku baik cm hri neh..leh la hapdate lg dan lg..tgk tu tamak lg...


No comments: