Tuesday, July 28, 2009

+aku,RumAh daN duRiaN+

salam guys...
ne dalah entry pertama yg aku post diumah selps meninggal umah b'berapa purnama merantau ke s.alam...
hahha..xyh nk risau keluar popup..'wireless disconnect' lg...xyh nk sakit ati lg dh bila wireless cm kura2 dan xmo bg kerjasama...
tp keadaan yg indah ne..xkn kekal selama ny..cuma b'than dlm seminggu ja...sob..sob..
apa kn daya menuntut ilmu perlukan pengorbanan..meninggalkn wireless yg unlimited tnpa aku kuar 1sen pon utk byr..sbb parents aku yg byr walaupon diowg xpenah guna pon...
(e2 kn pengorbanan jugk kn..kn..)

act,aku bru je smpai umah semlm b'samaan hri
isnin,27hri buln 7,2009..(tbe2 nk spesifik kn...hihi)
p'jlanan yg sgt meletihkn..walaupon bukn aku yg drive,sbb driver bus yg bwk...hhaha..btw,sgt m'bangga kn,aku dok seat plg depn kot dlm bus...(bukn aku yg nk..diowg yg kasik..)
pakcik2 driver dlm bus..xhabis2 la nyakat aku yg comel neh..(perlu kah tmbhn comel dicitu..xperlu kot) nway terima kasih pakcik sbb suka menyakat sy smpai sy xleh nk tdo..
smpai penang dlm pkul3.30pg cmtu,tdo umh dyana..dlm pkul 9lebh bru mama ngn abh dtg fetch aku...jln2 ke penang jp..pastu bru balik umah...
sgt heaven la umh aku...cm b'thun je aku tinggal umh,sdgkn bru 3mggu ja..byk yg dh lain...hehe
nmpk ny mama sgt rajin kemas umh time aku xda..nmpk sgt la,time aku ada..aku yg suka wt umah cm kapal pecah...kemas pon xguna..hahhaha...

nota kaki:aku bru ja pas balik mkn mlm ngn mama n abh aku kt kedai mkn yg tiada nama..hahha..mayb kami langkah kanan kot,da pesta durian lak disitu...da owg kaya durian mna ntah wt kenduri..so aku ngn fmly pon..dpt la merasa durian tuh..sgt sedappppppp!!! bukn sbb die free,tp betol2 sedappppp!!
'TERIMA KASIH ORANG KAYA DURIAN'
durian anda mmg sedap...terbaekkkkkk!!



No comments: