Monday, June 22, 2009

+teaRs of LOVe+

kdg2 ngn 1msg boleh buat air mata mengalir xhenti2...
td my luvly sista text me...
"bgus laa..blaja rajin2.Mama ngn abh mesti hepi ang smbg mengaji..
impian lepa t'capai.Kak tau ang mesti leh bt.Good luck.."

nmpk cm biasa je kn msg neh..tp seyes..touching weh..bukn ckit2 ah touching nye...smpai meleleh2 la air mata neh...

to my luvly sista,
i know u read my blog..i luv u very much..thanks coz always
supporting me(adik yg xbpe nk nk pndai neh...sob..sob) u're my inspiration kak n always be my best reference in education..i'm glad to be ur sister n keep on praying 4 me ye kak..coz i want to be like u one day..coz i always pray for ur happies


4 comments:

cahaya said...

Msg Yang BermakNa pasTi akaN menYentUh haTI...tapi kalaU dapat msg yg tak bermakna..buat Sakit Hati jer...huhu

♥aQilah♥ said...

hoho..betul2!!
kl dpt yg xbermkna tuh..
delete ja trus..xyh nk pk2 lg dh..tp kl yg touching2 tuh simpn b'thun pon xpe...

SaRRaFaRysHaALiA said...

bikin leleh ker msg tuh...kui2...

i believe u know that i always want the best for u...and i always love u till the end of my life..nothing will change and stop the feeling...insyallah...

i always pray for ur success and hepiness in ur life...
believe me...ur future will be bright...just work hard and pray...

♥aQilah♥ said...

uwaaa...weh..stop..yg ne lg touching neh..
dok jauh2 ne wt owg jd emo lak kn..cedey..
thanks kak..
my luv for u never ending till my end day...

sob..sob...nangis skit...