Thursday, June 25, 2009

+mlS nk leTak titLe boleh??+

uwaaahhh..xthu la asl lately kesihatan sgt x mengizin kn..pas aku mkn je aku mesti rsa mcm perasaan kurg enak diperut pastu perut meronta2 mogok nk keluarkn semua isi yg telah diisi...aiyooohh,rsaw la cm neh,neh semua tnda2 anoreksia(aku men hentam je eja neh...)tp xda mkna nye aku nk anoreksia..td ptg g wt
medical checkup ngn mama,berat aku naik kot...hahha,owg kl da penyakit tu mkin kering xb'tenaga..neh aku len pulak...kl buleh nk mkn je...pastu xsdp perut..pastu..uweeeekkksss...haaisshhh,pe mslh neh...xfham la ngn kondisi perut neh..
"wahai si perut yg kusyg..tolong la bekerjasama..wonderpets dan kwn2 pon pndai b'kerjasama...
xkn ko xleh nk b'kerjasama ngn tuan badn ko a.k.a tuan punya blog neh...
apa yg penting..?kerjasama..hahha"

(cerita len..font pon lain laa..haiyaaa...sila jgn kompius!)

esok aku ngn mmbr2 akn terjah arau utk kali t'akhir
"SELAMAT TINGGAL UITM ARAU"
universiti yg t'cinta sgt..hhahaa
dlu time mula2 msuk sejuk je ngn pokok2 yg hijau dh mcm beljar dlm utan yg hening..tp sekrg tidak lg..kl m'sia yg besar dr singapore boleh m'bgun ni kn pula arau yg kecik dr johor(pe kna mengena??sila kompius...!)pokok2 telah ditebang,hutan2 dicantas..semua ny demi sebuah pembgunan...(dh mcm bapa pembangunan pon da jugk neh..eh,silp ibu pembangunan..hahaha)
motip ny disini..byk agenda yg telah dijadualkn esk..PM pon xbz cm aku..konfem!!
1. g clearkn nma sebagai student uitm arau sbb dh xmo lg jd student uitm arau nk jd student len pulak..hahhha
2. penting2!! byr segala utang puitang kang xboleh konvo sapo nk jawb?(nmpk sgt ke aku suka utang...OMG)
3.ambk transkrip a.k.a surat tamat pengajian
4.result exam utk 3sem yg lps yg t'tunda sbb xreti2 nk ambk dan mungkin dh b'sawang di HEA(konfem semua staf HEA t'msuk abg ensem dh tgk result aku yg m'banggakan kg tuh..)
5.xterkecuali kutip segala sijil2 yg xbpe nk ado..
6.melilau2 di uitm arau
7.cri port t'baik utk mkn...
8.habisdh..igt aku PM ke nk bz bagai..hohoho..


No comments: