Friday, January 16, 2009

uiks..hurmm,kebosanan di rumah??penah mengalami ny??nahh...aku sdg mengalami ny skrg..oh no!! hikhik..sebnrny ble hri jumaat gni la aku jd ny..lepak n terus melepak dirumah..bgus kn aktiviti tuh...sgt!! kl nk thu gni la hidup gadis2 yg single cm aku nih..igt hri ni nk habis kn banner utk tunjuk kt supervisor next monday..tp xpela..mlm ni la touch up mne yg perlu...so started next week,kne working on databse..alamak,borink ny..mesti korang pk apela keje aku kn..??aku ni snbr ny kne wt system..lalla...sush beb,serius!! aku kne wt
e-facilities...hukhuk..hopefully suma running b4 hri present nnt..so aku kn mula bz la..xthu la sempt ke x lyn blog aku niih..."blog,i'm sori yee...kl xsmpt nk jenguk2 kamu..dont worry k,xlme pon!!" wah..cm pejuk bf lak kn..tolg laa....hikhik...


p/s:dyana rindu ko...(aik.pe kne mengena ngn entry ni kn..??)

::: pencarian gadis mineral n vitegen bermula:::


No comments: