Friday, July 16, 2010

+safety FirSt+

salam guys...
act kelas dh on going almost 2 weeks..tp bru skrg b'nafsu nk update...*weh..nk update blog perlu pkai nafsu ye..bukan sebarg blog comel neh..kl x nafsu better jgn update..gamak nye semua entry semak dlm draft je..heheh..yela..mna xnye bila xnasfu..otak jd kering n tgn jd kaku..cmne nk menaip dan menggoreng dgn ayat2 yg meletops dkt blog neh..heh..kan2..
oklah..dh mula merapu neh..
condition i skrg adalah tgh2 living hall seorag dri b'teman bunyi kipas dan dengkuran my housemate yg konon nk stay up stdy..last2 beliau m'buat keputusan untuk tdo lps bca 2,3 kepingan notes...hihi..apa2 pon sy ttp respect beliau..sbb kalau i belum tentu begitu..hihi*fham kan...xyh la terang yg tuh...
oleh yg demikian tggl lah driku kesorgan..menaip entry tnpa arah tujuan neh...
ok skrg jugak perut tgh kenyag dgn bihun sup n milo pns...best gile mkn bihun sup pkul 2pg..mna nk dpt...hehe...ini adalah akibat bila tdo awl dr owg lain..n bgun awl dr owg lain*fham x...xyh xplain la kn...yela..lps mgrb td bantai tdo xigt dunia...owg semua dh dinner..i sdp dbuai mimpi nan indah..hihi...pastu pkul 2 t'kjut jg sbb lapa..hahha..maybe time tdo mimpi mkn2 kot..trus bgun bukak peti es..apa punya tabiat la aku neh...*tolong jgn tiru..xsenonoh lnsung...hahhaha

*thanks dyana...sbb simpn bihun sup tu dlm peti es..dpt jugk aku bedal..

1st xtvt lps bgun trus check hp..rply msg mna yg patot..yg xpatot tu abaikan..tp dlm byk2 msg tuh..*wahhhh..byk ke msg yg dpt...annoying..abaikan...
ada 1 msg yg menyenakkan otak dan m'henti seluruh proses aliran oksigen ke otak..hati mula kecut..jntung pulak b'degup laju..ok2..melebeh2 pulak aku neh..describe over lak kn..cm petanda nk dpt stoke pon ada gak aku rsa...heh..tak2 bukn itu yg cuba dismpai..mmbr i yg stay dkt pusat commercial jugk..gtaw yg area rumah kitaowg dh xbpe nk sve....OMG..mksud nye..dh xselmat dan perlu b'hati2...da yg gtaw dh ada rumah yg kena pecah masuk n pencuri yg xigt dosa pahala tuh..dh kebas 5biji lptop pelbagai jenama..*kl lptop cm ayam xpe jugk..
apa die xthu betapa pentg nye lptop kt student..bongek btol la pencuri neh...laptop is the 2nd thing...yg penting skrg data2 dlm lptop tuh..heh,mau la budk yg kena kebas tu bdk final year..n dlm tu ada thesis ke apa ke..xke naya...heh..bikin aku pns jela pencuri2 zaman skrg neh...kl ye pon trnsfer la dulu data2 dlm hard disk..tggl kn la hrd disk..xdela nmpk cm pencuri tu kejam sgt...ni tidak..*kan aku dh beleter...jap2 kl xslh aku pencuri zaman dulu2..habis2 curi telur ayam..ayam ttp die xambk..supa diowg leh curi lg telur tuh next time..kan pencuri dulu bijak..pencuri skrg ..otak letk dlt mna ntah...
pastu2...yg menmbhkan scary i skrg neh...mostly loptop yg pencuri tu kebas,semua nye dkt living hall...oooo..scary..sbb i pon mmg cmtuh..main tggl kt luar je...house2mate lain pon cmtu...sumpah aku xnk letak kt living hall lg...
ok..msuk neh dh 3x menguap..petanda dh tu...petanda soh i msuk dlm selimut tarik batal peluk..dan start mimpi..heh..i like that kind of xtvt...hihi...

*jp2..to all my friend yg stay kt commercial jugk...bare in mind..kite nye area dh cm xbpa safe...so..safety first ok..ambk lngkah2 b'jg2...wtla pa cra sekali pon..*kl nk g hire private guard pon boleh..soh die dtg monitor rumah i jugk ye...hihihi...

tdooo time....ZZZZZzzzz...

4 comments:

dyana na said...

aku igt nk bedal je bhun sup 2..memandangkn aku tgk muka hg msa tdo cm apa tah hahaha aku simpan je la..

Anonymous said...

sila jangan tinggal hp, laptop, purse, and printer kat living room...letak dalam bilik kunci siap pasang alarm lagi..kalau boleh alarm tu bacakan ayat2 yang menginsafkan pencuri tu...insya allah..

♥aQilah♥ said...

dyana..
hahaha...seyes ke muka aku cmtu...
sedih gilee...
hahhha...selmt xmeleleh air liur...

♥aQilah♥ said...

myra...
hahha..gud ifea darl..
seruis scary dh nk letak kt living hall.rsa t'ancam...