Saturday, March 20, 2010

+the craziest action+


dah 2 kali weekend balik umah without any reasons..tp mmg nk balik sgt..smpai semua owg pon hairan n konfius..da jugk yg tya..aku dh pindah ke..?
"weh auni,hg dh pindah ka?dok mna la neh..??"
"cait..aku nma pindah..dok sg.petani laa..."
"bukn mggu lps dh balik ka??xkn balik lg..?"
"hehehe..a'ah..sj ja nk balik.."
"gila la balik tiap2 mggu..syok nyaa..."
mmg sgt gila tindakan aku neh..
apa sudah jd ngn aku...dh la costing pergi balik dr shah alam ke sg.petani almost rm100..kalau dh 2x balik..sila la darab ngn 2..pastu sila fkir..kl la duit tu dibelanja untuk menampung kehidupan seharian mahu boleh survive smpai 2mmgu...ni aku spend dlm msa 2,3 hri ja...
ntah la..bila balik umah jaa..semua strees boleh hilang..asgmt yg menimbun mcm bukit..project yg xsentuh lnsung..semua leh lupa sekjp..
maybe bila balik rumah dpt jumpa kesayangan hati...
bukan kucing atau arnab..
tp bonda n ayahanda t'chenta...
n anak sedra yg chumel xigt dunia...
seronok nye laaa....mals pulak rsa nya nk balik shh alm...huhu..
tp that my responsibilities to my family and me myself..

btw,today is my frends birthday...
mashila bt azizan...

beliau yg b'tudung pink itu...sj ja tempek gmbr neh..motif nk ada muka sndri jugak...
gmbr dipetik di dlm bus rapid a.k.a my emoLimosin..hahha


happy birthday shila..
semoga pnjg umo & sentiasa dimurahkan rzki..
n semoga m'jadi manusia yg lebih matang..*hg kn cm kanak2 riang lg..tgk beg sudah la..hahhaha
n yg penting neh...semoga mendapat jodoh yg baik2...*teettt...hg kn tgh gatai...hihi
last2...
semoga p'sahabatan kita smpai bila2 weh...
*wlpon hg tua..hg sudi kwn ngn aku yg sentiasa muda dr hg neh..hihi
ckit lg smbung...sebelom aku lupa...aku nk wish
SELMT B'TUNANG weh...bukan untuk hg..tp untuk kakak hg...hihi..:P


No comments: